apa yang dicari??

Wednesday, August 26, 2009

tribute to Allahyarham Muhaimin

salam kepada semua muslimin dan muslimat..

bertemu kembali..selepas aku dah beberapa hari tak berblog..disebabkan banyak sangat kerja nak buat..ingat cuti sekolah nak lepak..tapi kena tanda kertas exam yang berlambak-lambak..tapi nak buat macam mana..itu dah tugas aku..

ini merupakan entry pertama aku..selepas aku menukar link blog aku..sebab tukar??tak payah tanya..hahaha

23.8.2009..genap 2tahun pemergian adik aku..(itu kalo ikut kalender masehi..kalo kalender hijriyah..dah 2tahun lebih)..walaupun dah 2tahun..aku tetap ingat kat dia..sebab dengan dia selalu aku ke sana dan ke mari..menaiki motosikal..(masa tu..aku tak mampu beli kereta lagi)..


INILAH WAJAH TERAKHIR BELIAU

beliau meninggal selepas 3bulan lebih ayah aku meninggal..akibat kemalangan jalanraya di PORT DICKSON..so memang masa tu..satu dugaan yang hebat diberikan kepada ku sekeluarga..aku tak boleh nak story panjang..sebab kang aku menangis..

cuma sekarang nie..aku just boleh sedekahkan al-fatihah buat beliau..dan aku kirimkan doa untuknya..SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT..

No comments: