apa yang dicari??

Wednesday, August 26, 2009

aku kepenatan..


huh..sungguh memenatkan dan sungguh meletihkan tubuh badan aku..boleh dikatakan seluruh anggota badan ku terasa letihnya...sendi-sendi dan semuanya lah..(tapi ini tiada dengan kaitan H1N1 atau demam CHIGUKUNNYA..HARAP MAKLUM )..mana tak letihnya..aku dari tadi duduk mengadap kertas exam budak-budak ni..dah naik tepu otak aku dibuatnya..dan naik pedih biji mata aku...hahaha..

sepanjang cuti semniggu ni..ni lah kerja aku..menanda kertas exam..sebelum ni aku ada plan nak ke terengganu..lepak sana seminggu sambil berpuasa di sana..tapi tak jadi la..sebab nak menanda kertas ni..melampuh-lampuh ha...

yang ini set yang ke-4..

aku menanda 8set soalan...tapi alhamdulillah..3 set dah siap diperiksa dan ditanda..markah pun budak-budak dah tahu dah..cuma yang 5 set ni aku agak malas sedikit nak tanda..kena pula dah masuk bulan Ramadhan ni..mata aku asyik mengantuk nak tidur je..hahahaha...biasa la..sangap CANDU..hehehe

ni koleksi yang masih belum ditanda..

ok lah..aku nak solat sebentar dan nak sambung balik menanda kertas balik..hari ni dah hari rabu..next week sekolah dah strat..kerja tak siap lagi..huhuhu..lagi jumpa..daaa~~~

No comments: