apa yang dicari??

Saturday, August 29, 2009

entry khas sempena kemerdekaan..


wah..dah nak merdeka??bes2..dah lama tak dengar orang jerit MERDEKA..MERDEKA..MERDEKA..huhuhu..tapi tahun ini..Kemerdekaan di sambut dalam bulan Ramadhan..10 ramadhan 1430H..may be next year..kita sambut kemerdekaan Malaysia yang ke-53..bersamaan 1 Syawal 1431H...



sebenarnya..tajuk entry tu..tak da kena mengena pown ngan entry ni..saje je..untuk menghilangkan kebosanan..huhuhu..aku sebenarnya..tengah demam..kalau dalam bahasa inggeris..FEVER..SICK or what ever lah..hahaha..

walaupun dalam keadaan 'demam'..aku masih mampu tergelak ketawa..bagi menhilangkan gundah gulana..aku sebenarnya demam rindu..ya..diulangi sekali lagi..aku DEMAM RINDU..


aku rindu kat buah hati aku..yer aku rindu sangat kat dia..cik adik kesayangan aku..kalau ikutkan akal yang tidak waras..aku akan drive malam ni jugak..pergi gegar rumah dia..hahaha..tapi sebabkan aku masih waras..aku tak buat la benda macam tu..dan aku masih bersabar menantikan tarikh yang dijanjikan untuk bertemu dengannya..

tahun ini..dah masuk 4tahun kami bersama..dan dah 7tahun kami saling mengenali antara satu sama lain..lama kan??dan dah ramai yang bertanya..bila lagi aku dan fiera hendak disatukan..terutamanya dari saudara mara sebelah cik fiera sayang..

bukan aku tak nak..cuma belum tiba masanya..tapi bila dah tiba masanya..aku akan bagi tahu korang semua..yang aku akan menamatkan zaman bujang aku..tapi yang penting..aku tetap sayangkan dia..

korang pun mesti taw kan..kalau dah 4 tahun bersama..mesti macam-macam benda yang telah terjadi antara kami..ya..tepat sekali..SEDANGKAN LIDAH SELALU TERGIGIT..inikan pula hubungan kami berdua..kami tempuhinya dengan sabar dan bertolak ansur..ALHAMDULILLAH..sehingga kini..kami masih lagi mampu mempertahankannya..



aku nak bagi tahu..kat sini..kat korang semua..dengan tanpa rasa segan silu dan malu..yang aku memang rindukan cik NOR FAHIRA.... kenapa nak malu??sebab RINDU ini satu anugerah..ye satu anugerah..anugerah dari ALLAH..dan aku SAYANG sangat kat FIERA..so kawan-kawan..doakan agar hubungan aku dan cik fiera cayang..berkekalan hendaknya..hingga ke hujung nyawa kami berdua..dan kebahagiaan kami dunia dan akhirat..

3 comments:

JMR said...

alal..cian bro..dmm rindu ye..merdeka kan demam andai dengan rindu!!hikhik

cik intanurulfateha said...

.jiwank ;p
.hikss

hakiminwizan said...

ye..
memang saya seorang yang jiwank sekarang ini..
:P